3 Şubat 2009 Salı

MekaNın CenneT OLsuN Nur İçiNde Yat Herşey'm

Sevdigim İlk adam, ilk Aşk'm, herşeyim..Herseyi ilk senle yaşadım.. Bu yüzden belki de seni hiç bir zaman unutmadım,unutamadım..Zaten unutmakta istemedim.

23.03.2008'de öğrendim herşeyi. Bir telefonla herşeyin değişebilecegi aklımın ucundan bile geçmezdi. Bi anda herşey durdu benim için. Aglıyamadım,bağıramadım hiç hiçç bişey yapamadım ama uzun sürmedi bu suskunluk.. Şuan sen o kara toprağın kucağındasın. Sımsıcak gül tenine yakışır mı bitanem ÖLÜM...Seni son defa görebilmek için neler vermezdim.. Sen ve ben, hayaller, anılar, o tatlı gülümsemen ... hiç biri yok artık.. Sen ÖLdün Ben ise Yaşarken ÖLdüm..Ölümlerin en korkuncu bende.

2 gün boyunca sıcacık yatağın yerine morg'ta uyumuşsun.. Yıkamışlar.. Kefenlemişler.. *seni ilk gördüğümde beyazlar içindeydin son gördüğümde de*.. Çok merak ediyorum.. Şuan beni ve seni seven herkesi görebiliyor musun? Sensiz ne haldeyiz biliyor musun?


İşteee tabutun..
Tabutun eller üzerinde
Herkes burda seni son yolculuğuna uğurlamaya gelmişler.
Melek Yüzlüm, EsMer Yarim seni Hiç unutmcam..
Mekanın CENNET OlSun....

Bir rüyadaydık sevgilim
Sen Uyandın, uyandırıldın..
Ben ise kabuslarda tutsak kaldım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder