1 Kasım 2012 Perşembe

BEBEK


nefes almaya güç bulamıyorum.
sen gidince karanlıkta kaldım. 
içimde kocaman bi boşluk bıraktın.
yüreğimi paylaşmıştım seninle
nefesimi kanımı 
alışmaya da başlamıştım sana
sevmiştim sanırım sevinmiştim de
sen gittin ben yarım kaldım.
istememiştim aslında gitmeni
sadece mecbur kaldım veya mecbur bırakıldım
ama suçlayamam kimseyi 
çünkü o masaya ben yattım 
o buruşuk ihtiyar adamın
seni parçalamasına ben izin verdim.
ve  biliyor musun sadece gözlerimi kapayıp uyudum bebek
seni parça parça kazırlarken içimden 
ben sadece uyudum 
hiç bişey hiç bi şey hissetmedim
hiç canım yanmadı
öylece kalkıp gittim
ama seni gördüm bebek
isteyerek bakmadım sana
ama gördüm seni
kanlar içinde paramparça

seni gördüm 
işte ozaman bende öldüm bebek



17.09.2012   02:58

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder